Повернення та обмін товарів

Умови повернення та обміну

Наша компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно із Законом України «Про захист прав споживачів». Ви можете повернути або обміняти товар протягом 14 днів після його отримання.

Обмін та повернення товарів здійснюється через "Нову пошту" або за адресою: вул. Широка, 9, Кам’янське, Дніпропетровська область, 51900, Україна.

Щоб розпочати процедуру повернення або обміну, зв'яжіться з нашим менеджером за номером: +38 (098) 577 16 17 або +38 (093) 861 49 27.

Умови повернення товарів належної якості

Згідно зі статтею 9 Закону України «Про захист прав споживачів», товар можна повернути або обміняти, якщо:

  • Товар не відповідає заявленій якості виробника.
  • Товар відповідає всім вимогам, але з якихось причин не задовольняє покупця.

Повернення товару належної якості можливе, якщо:

  • Товар не має слідів користування.
  • Збережена товарна упаковка та всі комплектуючі.
  • Відсутні механічні пошкодження.

Повернення здійснюється протягом 14 днів з моменту отримання товару. Зворотня доставка товару здійснюється за рахунок відправника. Кошти будуть повернуті протягом 3-х робочих днів після отримання та перевірки товару продавцем.

Умови повернення товарів неналежної якості

Згідно зі статтею 8 Закону України «Про захист прав споживачів», якщо товар має недоліки протягом гарантійного строку, покупець має право вимагати:

  • Пропорційного зменшення ціни.
  • Безоплатного усунення недоліків товару.
  • Відшкодування витрат на усунення недоліків товару.

Якщо недоліки товару не підлягають ремонту, клієнт може вимагати заміну товару або повернення коштів. Інформування про отримання товару неналежної якості повинно бути виконано протягом 24 годин після отримання товару, через телефонний дзвінок, електронну пошту boom.citymarket@gmail.com,
або в месенджерах Telegram та Viber за номером +38 (098) 577 16 17

Повернення товарів неналежної якості здійснюється за рахунок отримувача. Кошти повертаються протягом 3-х робочих днів після отримання та перевірки товару.

Важлива інформація

Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони належать до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів, які не підлягають поверненню та обміну.